Tijdelijk offline

12 maart 2014 - Bolgatanga, Ghana

Even een korte update: op kantoor is momenteel geen internet en in het internet cafe draaien we op de noodgenerator wegens stroom uitval... ik ben dus minder vaak online tot de facturen weer betaald zijn :D  (en de overheid de stroomtoevoer weer aanzet)

Verder schrijf ik lustig verder om straks weer wat te kunnen bloggen. Het heeft wel iets hoor, het leven hier. Ezeltjes op de weg, vechtende stieren in t veld, een varkentje hier en daar.. af en toe een verdwaald kipje of parelhoentje.. alles loopt hier rustig rond. En alles gaat op t gemak. Even zonder internet of stroom past dus perfect in dit plaatje.

Misschien dat ik eindelijk eens van mijn 'control-freak' gewoonten af kom. Het is ook steeds warmer aan het worden, wat het moeilijker maakt de concentratie erbij te houden. Ach ja.. misschien dat ik straks ook gewoon (ochtend/middag/avond) dutjes ga doen onder een boom.

En... het wil nu net zijn dat het internet cafe naast de Zaare Smoothie Bar gelegen is :) zo'n pannenkoekje met kaas en een ananas/mango/banaan smoothie gaan er altijd wel in! Vanmorgen ging ik voor een Ghanese Latte... niet echt een aanrader, maar de cafeine was wel even welkom na zo'n start van de dag.. 'zucht'

zo. en nu dit verhaal snel sturen voordat de noodgenerator weer uitvalt....!

tot snel!

1. Yvonne:
    12 maart 2014
    Wat een narigheid, maar gelukkig niets met jou. Ik probeerde je een paar keer te bereiken, maar het lukte niet, je was even on line en toen viel je weg.Maar nu weet ik de oorzaak en kan ik met een gerust hart verder met mijn klus hier.
    Ik hoop dat het snel in orde komt met het internet!
    Ik probeer je morgenochtend zelfde tijd te bereiken.
    Houd moed en blijf gezond. 't Zal niet meevallen nu het daar nog warmer wordt! Hier ook een zonnige dag met plus minus 20 graden. XXXXX Mammie.
  2. Prynta:
    12 maart 2014
    Grappig weer zeg, toch ook weer herkenbaar. Je wordt genoodzaakt je snel aan te passen aan het Afrikaanse leven, dus op het gemak en pak het niet zo zwaar ;) hopelijk kunnen we binnenkort een Skype afspraak maken, maar zo te lezen moet ik daar ook nog s "rustig" op wachten!
    Xxx