Time to say goodbye

11 februari 2014 - Antwerpen, België

Met nog maar een paar enkele dagen voor mijn vertrek, lijkt de tijd ineens 10x sneller te gaan dan normaal. Alles komt ineens ook samen. Want met een stage in vooruitzicht, sluit tegelijkertijd een belangrijk deel van mijn leven af: mijn werk als receptioniste bij PwC.

Een emotionele, hectische laatste dag, met eigenlijk te weinig tijd om afscheid te nemen van iedereen.

En dan zo verwend worden!!! Gewoon alleen al het idee, dat je collega's je zo graag zien dat ze allemaal ideetjes bedenken om (stiekem!!) wenskaarten uit te zoeken, of zelf iets te knutselen!, ze vervolgens rond te laten gaan om te tekenen, om speciaal voor jou ergens een mooi cadeau te kopen.. en dat allemaal gewoon omdat deze lieve mensen vinden dat jij dat helemaal waard bent... ja, nu komen die traantjes dus wel ;)

If home is where the heart is, .. well then I guess I left home today...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Thera:
    We gaan je missen!! x
  2. Martine:
    11 februari 2014
    Wat een verandering. Het ga je goed en ik ja je zeker volgen op je blog.
  3. Marc Sel:
    11 februari 2014
    We zullen je missen hier in Antwerpen ! "all the best" in the African sun and sand...!
  4. Els Van den Eynde:
    Liefste Dyveke,

Via deze weg wil ik je het allerbeste toewensen en veel geluk met je nieuwe uitdaging.

Je bent een fijn, vrolijk, warm iemand en ik ga je zeker missen. Aan de receptie bij PwC zal er vanaf morgen 'iemand' ontbreken.

Je blog heb ik inmiddels al bij mijn favorieten staan en ik ga je verhalen zeker en vast volgen.

Heel veel liefs van
    Els
  5. Lieven Stoffelen:
    Hey Dyveke,

Keiveel succes met je nieuw avontuur. We zullen je zeker missen, maar zullen je hier op je blog wel kunnen volgen.

Bedankt ook voor het extra mailtje. Graag gedaan. Je weet me in juni wel te vinden voor die bruine envelop hé...

Groetjes
    Lieven
  6. Sandra:
    12 februari 2014
    Dyv,

Mijn lieve, gepassioneerde, uitbundige, multitaskende Nederlandse collegaatje, we lagen hier aan de receptie dikwijls in een deuk. Ik ga je enorm missen:-)

Maar ik ben er zeker van dat je daar in Ghana, evenzeer als hier, als een wervelwind zal passeren om ieders leven op zijn kop te zetten!

Hakuna Matata!

Sayonara
    Sandra

PS: Doe Action Man de groeten van Barbie, ze vindt het sneu dat hij haar nooit terugbelt ;-)